Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 213
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 21 22 »

Мета: закріплювати вміння учнів ділити трицифрові числа на двоцифрове; розв’язувати задачі на знаходження середнього арифметичного та ускладнені задачі на знаходження четвертого пропорційного; в...

Конспекти уроків з математики 4 клас Богданович | Просмотров: 2400 | Добавил: illyaillya | Дата: 21.04.2015 | Комментарии (0)

На уроці вчитель відпрацьовує з учнями вміння множити багатоцифрові числа на трицифрові, двоцифрові, розв’язувати задачі вивчених видів. ...


Мета: ознайомити учнів з особливостями алгоритму та запису письмового множення багатоцифрових чисел на трицифрове; опрацювати задачі на рух та задачу на знаходження площі ділянок; формувати обчи...


Мета: ознайомити учнів з алгоритмом письмового множення багатоцифрових чисел на трицифрове; опрацювати складання задач на рух; вдосконалювати обчислювальні навички. Обладнання: картки для самості...


Мета: формувати вміння учнів знаходити значення виразів на сумісні дії; розв’язувати задачі на знаходження числа за двома різницями, на порівняння суми двох добутків і числа та знаходження площі...


Мета: ознайомити учнів з множенням складених іменованих чисел на двоцифрове; порівняти два типи задач на знаходження числа за двома різницями. Обладнання: таблиці для усної лічби, предметні малюн...


Мета: опрацювати алгоритм письмового множення багатоцифрових чисел на двоцифрове; формувати вміння учнів розв’язувати задачі на знаходження числа за двома різницями та складати рівняння за поданим...


Учитель відпрацьовує навички письмового множення на двоцифрові числа та розв’язання задач вивчених видів за вправами № 818-824. ...


Мета: повторити усне й письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрове; ознайомити учнів із задачами на знаходження невідомого за двома різницями; вдосконалювати обчислювальні навички. Обладнанн...


Мета: перевірити рівень знань учнів. ХІД УРОКУ Варіант I 1. Ширина ділянки прямокутної форми 30 м, а довжина — у 3 рази більша. Знайти площу й периметр цієї ділянки. 2. Із однієї ділянки зібрали 8...


1-10 11-20 21-30 31-40 41-50 ... 201-210 211-213