Головна » Статті » Конспекти уроків з математики 4 клас Богданович |
Мета: формувати в учнів уміння розв’язувати задачі на час, на знаходження середнього арифметичного та задачі, які містять знаходження дробу від числа; вдосконалювати навички усної лічби. Обладнання: картки для усної лічби. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1. Усні обчислення • Вправа № 1029. • Порівняти: 5 год. і 50 хв.; 5/8 доби і 20 год.; 2/5 хв. і 30 с. • Урок почався о 10 год. 25 хв. і тривав 40 хв. О котрій годині закінчиться урок? • Сонце зайшло о 10 год. 21 хв. вечора, а зайшло о 6 год. ранку. Яка тривалість ночі? 2. Індивідуальна робота за карткою
II. Вивчення нового матеріалу 1. Пояснення нового матеріалу на основі задачі Учні виїхали на екскурсію 26 травня о 7 год. ранку, а повернулись 31 травня о 9 год. вечора. Скільки часу вони пробули на екскурсії? 30 діб 21 год. — 25 діб 7 год. = 5 діб 14 год. 2. Задача № 1031 (розв’язати колективно із записом на дошці) 3. Коментоване розв’язання задачі № 1032 4. Фізкультхвилинка
III. Розвиток математичних умінь учнів 1. Розв’язання «ланцюжком» задачі № 1034 (по діях) 2. Задача № 1035 (порівняти її із задачею №.1025) 3. Колективне розв’язання задачі № 1036 На уроці № 127 вчитель відпрацьовує навички розв’язання задач на час за власним матеріалом.
IV. Підсумки уроку
V. Домашнє завдання № 1028, 1029, 1039.
| |
Переглядів: 1629 | | |
Всього коментарів: 0 | |