Головна » Статті » Розробки уроків з інформатики 6 клас до підручника Ривкінд

Урок № 6 Складання та виконання алгоритмів

Практична робота № 2 «складання алгоритмів опрацювання подій з використання структури слідування та виконання їх у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів»

Цілі:

  • навчальна: ознайомити учнів з правилами складання та виконання алгоритмів у навчальному середовищі; сформувати практичні навички роботи в навчальному середовищі;
  • розвивальна: розвивати алгоритмічне і логічне мислення; формувати вміння складати алгоритми; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати відповідальність, самостійність.

Тип уроку: формування практичних умінь та навичок.

Обладнання: комп'ютери, підручники, інструктивні картки, навчальне середовище виконання алгоритмів.

Хід уроку

І. організаційний етап

ІІ. перевірка домашнього завдання

ІІІ. мотивація навчальної діяльності

— Ви, напевне, вже хочете спробувати застосувати здобуті знання на практиці. Але для цього потрібно пригадати основні терміни й поняття.

IV. відтворення та коригування опорних знань

інтерактивна вправа «допуск»

Учитель ставить запитання, на які учні відповідають по черзі, не встаючи зі своїх місць. Підводяться тільки ті учні, які не змогли відповісти на запитання. Після першого кола допуску в класі стоять лише кілька учнів. Учитель пропонує класу не залишати товаришів у біді, пропонує учням кинути «рятувальні кола», — поставити їм запитання, які вже звучали сьогодні. Рятувальна операція триває доти, доки кожен учень не дасть правильної відповіді.

Важливо, щоб вправа проводилась без тиску, створювала ситуацію успіху, зміцнювала в дітей переконаність, що їм це під силу. Орієнтовний перелік запитань

— Що таке алгоритм?

— Хто або що може бути виконавцем алгоритму?

— Які ви знаєте форми подання алгоритму?

— Яка форма подання алгоритму є найзручнішою? Чому?

— Чи можна уявити життя без виконання алгоритмів?

— Що таке програма?

— Що таке середовище виконання алгоритму?

— Які бувають структури алгоритму?

— Що означає структура слідування?

— Чи може в структурі слідування якась команда починатися словом «якщо»?

— Який алгоритм називаємо лінійним?

V. первинне застосування нових знань (пробні вправи)

Учитель детально пояснює виконання алгоритмів у вибраному середовищі виконання алгоритмів.

Колективна робота

Покроковий розбір виконання алгоритму у вибраному середовищі виконання алгоритмів.

Проведення комплексу вправ для зняття м'язового напруження (Варіант 3)

VІ. застосування набутих знань, практичних умінь і навичок

Практична робота № 2 «складання алгоритмів опрацювання подій з використання структури слідування та виконання їх у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів». інструктаж з Бжд

Виконання комплексу вправ для зняття зорової втоми (Варіант 1) Учитель, враховуючи індивідуальні особливості учнів класу, самостійно визначає час і термін проведення комплексу вправ під час роботи (як правило, через 8-10 хвилин після початку роботи).

Варіант А Завдання

1. З дозволу вчителя займіть робоче місце.

2. Пригадайте правильну поставу для роботи за комп’ютером, розташуйте учнівське приладдя згідно з правилами.

3. Ввімкніть комп’ютер згідно з вивченим порядком.

4. Робота з виконавцями в програмних комплексах за вибором учителя та за наявності:

виконавець «Садівник», «Навантажувач», «Кенгуру», «Восьми- ніжка», «Черепашка» — програма «Сходинки до інформатики»; виконавець Їжачок — «Скарбниця знань».

Варіант Б

Завдання в середовищі Scretch

І. Домашнє завдання

Завдання за підручником

Повторити основний матеріал з теми «Алгоритми та їх виконавці».

VІIІ. Підсумки уроку

Рефлексія.

— Що нового ви дізналися на уроці?

— Що найбільше запам’яталось на уроці?

— Що сподобалося?

IX. оцінювання роботи учнів

Категорія: Розробки уроків з інформатики 6 клас до підручника Ривкінд | Додав: illyaillya (29.10.2014)
Переглядів: 1646 | Теги: Тема 1. Алгоритми та їх виконавці | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar