Головна » Статті » Розробки уроків з української мови 5 клас

Урок №32 мова 5 клас. Узагальню вальне слово при однорідних членах речення

Урок № 32

Тема: Узагальню вальне слово при однорідних членах речення. Двокрапка й тире при узагальню вальних словах у реченнях з однорідними членами. Мета: навчальна: Навчити розрізняти узагальню вальні слова при однорідних членах речення; моделювати схеми речень з узагальню вальним словом при однорідних членах. розвиваюча: Розвивати творчі вміння поширювати речення узагальню вальними словами (за наявності однорідних членів і навпаки). виховна: Виховувати любов до рідного слова.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Аналіз-зіставлення. Порівняйте два речення з однорідними членами. Чим вони відрізняються? Подумати і сказати, чому в другому реченні перед однорідними членами ставиться двокрапка. а) У народній медицині відвар коріння джинжури вживають при хворобах легенів, малярії, хронічних бронхітах. б) У народній медицині відвар коріння джинжури вживають при різних недугах: хворобах легенів, малярії.

ІV. Повідомлення теми уроку.

V. Основний зміст роботи.

1. Пояснення нового матеріалу. (за допомогою схеми на дошці)

2. Творче завдання (усно)

- Використовуючи малюнки, доберіть слово до поданих узагальню вальних назв: овочі, казкові персонажі. - Записати ці речення, підкреслити головні та другорядні члени речення. - Скласти схеми. (на дошці – динамічні схеми) 3. Доповнити речення однорідними членами, вставляючи потрібні розділові знаки: двокрапку і коми. 1)... повсюди лежала роса. 2) Уранці пахло нектаром польових квітів... 3) Почувся передсвітанковий перегук лісових пташок...

1.На листі, на квітах, на гілках. 2.Ромашки, волошки, дзвіночки. 3.Дроздів, галок, зябликів.

4. Творчий диктант. З поданими узагальнювальними словами та однорідними членами речення складіть і запишіть речення.

Лісові мешканці, птахи, плодові дерева, ведмідь, синиця, орел, сливи, лосі, персики, білки, лисиці, персики.

Лісові мешканці: ведмідь, лосі, білки, лисиці. Птахи: орел, ластівка, синиця. Плодові дерева: груші. Сливи, персики. 5. Робота з підручником.

- Виконати тренувальні вправи _______________________.

VI. Підсумок уроку.

VII. Оголошення результатів навчальної діяльності учнів.

VIII. Домашнє завдання.

Вивчити ________________, вправа ___________.

Завдання 1

1)... повсюди лежала роса. 2) Уранці пахло нектаром польових квітів... 3) Почувся передсвітанковий перегук лісових пташок...

Завдання 2

Лісові мешканці, птахи, плодові дерева, ведмідь, синиця, орел, сливи, лосі, персики, білки, лисиці, персики.

Завдання 1

1)... повсюди лежала роса. 2) Уранці пахло нектаром польових квітів... 3) Почувся передсвітанковий перегук лісових пташок...

Завдання 2

Лісові мешканці, птахи, плодові дерева, ведмідь, синиця, орел, сливи, лосі, персики, білки, лисиці, персики.

Завдання 1

1)... повсюди лежала роса. 2) Уранці пахло нектаром польових квітів... 3) Почувся передсвітанковий перегук лісових пташок...

Завдання 2

Лісові мешканці, птахи, плодові дерева, ведмідь, синиця, орел, сливи, лосі, персики, білки, лисиці, персики.

Завдання 1

1)... повсюди лежала роса. 2) Уранці пахло нектаром польових квітів... 3) Почувся передсвітанковий перегук лісових пташок...

Завдання 2

Лісові мешканці, птахи, плодові дерева, ведмідь, синиця, орел, сливи, лосі, персики, білки, лисиці, персики.

Завдання 1

1)... повсюди лежала роса. 2) Уранці пахло нектаром польових квітів... 3) Почувся передсвітанковий перегук лісових пташок...

Завдання 2

Лісові мешканці, птахи, плодові дерева, ведмідь, синиця, орел, сливи, лосі, персики, білки, лисиці, персики.

Категорія: Розробки уроків з української мови 5 клас | Додав: illyaillya (21.04.2015)
Переглядів: 1938 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar