Головна » Статті » Розробки уроків з української мови 5 клас |
Урок № 42 Тема: Складання діалогів. Мета: створити умови для поглиблення знань про діалог і розділові знаки при діалозі; формувати вміння правильно конструювати і грамотно записувати діалог; сприяти розвитку мовотворчості учнів, логічного мислення, зв’язного мовлення; підвищувати культуру усної і писемної мови; впливати на виховання взаємної поваги, толерантного ставлення до думки співрозмовника; працелюбності. Тип уроку: розвиток мовлення. Хід уроку І. Організаційний момент. ІІ. Перевірка домашнього завдання. - вправа на дошці. - бесіда за темою. ІІІ. Повідомлення теми уроку. ІV. Основний зміст роботи.
Скласти усний діалог на тему: «Зранку вдома» відповідно до етикетних норм, на відміну від того, що почули на початку уроку.
Вправа _________
Прочитати усмішки в особах, накреслити схеми розділових знаків. - Мамо, дай цукерок! - Візьми собі жменю. - О, то краще ти дай, у тебе жменя більша. Батько запитав у сина: - Як у тебе справи з географією? - З географії я найсильніший у класі, - відповів син. - Молодець , якщо справді так. - Це так, тату, я завжди з учительської приношу в клас великий глобус. 4. Робота в парах (Складання усних діалогів ). Діти у вічному боргу перед батьками. Усе , що ми робимо в житті, треба робити так, щоб батьки нами пишалися. Потрібно говорити їм добрі слова тоді, коли рідні поруч. Ситуація. Повертаєтеся зі школи додому. Хто зустрічає вас? Передайте свою розмову з мамою чи татом. V. Оцінювання навчальних досягнень учнів. VI. Підсумок уроку. VII. Домашнє завдання. Скласти і записати діалог між перехожими, коли один у іншого питає, як дістатися до школи. | |
Переглядів: 2595 | |
Всього коментарів: 0 | |